YATAĞAN KAYMAKAMLIĞI YATAĞAN İLÇE MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ TURGUT ŞEHİT GÜNGÖR ÇETİNKAYA ORTAOKULU HİZMET STANDARTLARI |
|||
SIRA NO | HİZMETİN ADI | BAŞVURUDA İSTENEN BELGELER |
HİZMETİN TAMAMLANMA SÜRESİ (EN GEÇ) |
1 |
Kayıt Kabul Ortaokul |
Dilekçe verilmesi | 1 Gün |
2 |
Nakil ve Geçişler Ortaokul |
Dilekçe verilmesi |
4 gün |
3 |
Örgün (ortaokul)Eğitimi Destekleme ve Yetiştirme Kurs Başvurlarının Alınması |
Dilekçe | 5 Dakika |
4 |
Seçmeli Derslerin Belirlenmesi |
Velinin Yazılı Başvurusu | 5 Dakika |
5 |
Öğrenim Belgesi Ortaokul |
Dilekçe | 4 Saat |
6 |
Merkezi Sistemle Yapılan Sınavlar Ortaokul (PYBS) |
1-Öğrenci ailesinin maddi durumu gösterir beyanname 2-Velinin ve çalışıyorsa eşinin bakmakla yükümlü olduğu anne ve babası ile ilgili tedavi yardımı 3.Aile üyelerinin Türkiye Cumhuriyeti Kimlik numaraları beyanı |
30dakika |
7 |
Yabancı Ülkede Öğrenim Gören Öğrenciler için Denklik ve Kayıt yapılması |
1. Denklik Belgesi (Veli Elindeki öğrenciye ait öğrenim belgesi ile il milli Eğitim Müdürlüğüne müracaat etmesi ve öğrenime devam edeceği sınıfının belirlenmesi |
5 iş günü |
8 |
Ortaokul Öğrenci Davranışları Kurulu Kararlarına Yapılan İtirazların Bir üst Kurula Gönderilmesi |
Veli itiraz dilekçesi | 3 iş günü |
9 |
Öğrenci Mazeret İzni |
Velinin Yazılı Başvuru dilekçesi | 15 dk |
10 | Okullar Hayat Olsun Projesi |
Dilekçe (okul mekanlarının halkın hizmetine sunulması) |
1 iş günü |
İlk Müracaat Yeri | Şehit Güngör Çetinkaya OrtaOkulu Müdürlüğü | İkinci Müracaat Yeri | Yatağan İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü |
İsim | Mehmet GEREME | İsim | Murat BOSTAN |
Unvan | Okul Müdürü | Ünvan | İlçe Milli Eğitim Müdürü |
Adres | Turgut mahallesi Ata Tezbaşaran caddesi no:9 Yatağan/Muğla | Adres | Hükümet Binası Yatağan/Muğla |
Tel | 0 252 55734016 | Tel | 0 252 5725928 |
Faks | 0 252 55734016 | Faks | 0 252 5723353 |
E-Posta | 705545@meb.k12.tr | E-Posta | yatagan48@meb.gov.tr |
Başvuru esnasında yukarıda belirtilen belgelerin dışında belge istenmesi, eksiksiz belge ile başvuru yapılmasına rağmen hizmetin belirtilen sürede tamamlanmaması veya yukarıdaki tabloda bazı hizmetlerin bulunmadığının tespiti durumunda ilk müracaat yerine ya da ikinci müracaat yerine başvurunuz.